Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Spokojenost
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Rychlé dodání.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
S obchodem nemám žádný problém. Zboží bylo hned druhý den po objednání předáno přepravci. PPL absolutně nekomunikativní + než zboží dorazí.. Chápu že začíná Vánoční shon a mají toho plno ale vadí mi dostávat emaily že zboží bude doručeno do dvou pracovních dnů, když po týdnu je teprve informace, že zboží se mi budou snažit dodat.
Děkujeme za recenzi a omlouváme se, že máte špatnou zkoušenost se společností PPL.
CurePink tým
Rychlé reakce a odeslání zboží.Prodejce doporučuji a děkuji za obchod.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Rychlé jednání, správné zboží a kvalitní provedení :-)
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
fain
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
kupovala jsem kalendáře , oba co jsem chtěla prodejce měl, takže za 1 poštovné
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za kladnou recenzi a podporu naší práce.
Pře Vánoci je to potřeba.
CurePink
U zboží, které nebylo skladem, byla deklarována dodací lhůta 18 dní.
Je třeba uvedeným dodacím lhůtám věnovat pozornost!
Zboží již vyexpedováno. Bylo vyprodáno u dodavatele a muselo se na něj čekat. Děkujeme za recenzi a pochopení, že určité věci, jako přechodně vyprodání zboží neovlivníme.
CurePink
Nesolidní, nekomunikuje.
Má pro čtenáře recenzí význam informace, že se nám paní, po přeposlání informačních emailů omluvila?
ZA POSLEDNÍ TÝDEN Z 97% NA 81%. ASI ČESKÝ VIRUS A NEMOC JMÉNEM VÁNOCE....
A pořad dokola to stejné, trochu monotématické.
Co paní napsala, není, kulantně řečeno, pravda. Nebo je to minimálně zavádějící.
Aby si v tom mohla udělat jasno, odeslali jsme jí dneska kopie emailů, které jsme jí prokazatelně odeslali.
Jak to máme prokázat jiným čtenářům recenzí, nevíme.
A ani Heureka nám to neporadí a neumožní. Nemají potřebu to řešit, třeba možností obrázků s kopiemi dokumentů. To je „kouzlo“ takovýchto vylhaných recenzních „blábolů“.
Takový národní kolorit. Bez špetky zodpovědnosti ke druhé straně tuto ocenit.
Bez ohledu na reálná fakta, která nikoho nezajímají.
„Bylo to v televizi“ (chápejte napsáno na Heureka.cz), tak je to pravda.
Pokud si zákazník nečte emaily nebo je přehlédne, což paní do telefonu potvrdila,
tak je to problém. Bohužel na Heurece pouze pro nás...
Paní byl odeslán potvrzovací email ihned po realizaci objednávky 16.10.2017 s uvedenou dodací lhůtou 8.11.2017. Zboží máme skladem a dodali bychom jej 10.11.2017.
V E-SHOPU BYLA A JE U ZBOŽÍ UVEDENÁ DODACÍ LHŮTA.
S INFORMACÍ V POTVRZOVACÍM EMAILU, ŽE SE MŮŽE POSUNOUT.
Například z důvodu zdržení dopravce nebo státních svátků (třeba minulý týden v Německu, což je důvod posunutí termínu).
Úsměvné je to, že 5.11. dostala paní další email s informací rozesílanou všem zákazníkům
e-shopu, že dodávky mohou být z důvodů vytížení skladů dodavatelů nebo svátků o 7-10 dní opožděny. A ten prokazatelně četla, protože nám na něj odpovídala.
Ale už nebyla schopna posunutí vyřízení objednávky pochopit.
Každému zákazníkovi nabízíme možnost kdykoliv poslat dotazovací email. Na všechny odpovídáme.
Každý se k nám dovolá a může se o stavu objednávky informovat. Ani tuto možnost paní nevyužila, aby se informovala na stav objednávky, pokud jednotlivé dny pro ni hrají roli.
A na to, abychom si se zákazníky každý týden telefonovali, skutečně nemáme před Vánocemi kapacity.
Všichni lidé balí a expedují zboží. Pokud to někdo nechápe, nechť si to v nějakém e-shopu před Vánoci vyzkouší.
Každý zákazník e-shopu se může po přihlášení podívat na předpokládaný termín doručení zboží. To paní taky neučinila. Jinak by věděla, že její objednávku v následujících dvou dnech dodáme. Ano, s několikadenním posunutím termínu dodání.
Je to ale s ohledem na všechny informace, které jsme emailovou formou paní předali, skutečně v tuto roční dobu tak neobvyklé a neomluvitelné? Pokud ano, pokud skutečně vnímáme jako společnost poskytování služeb až takto, pak jsme opravdu nedoporučeníhodní. Protože takové služby doručení fakt na den přesně u zboží na objednávku garantovat nedokážeme.
TADY NENÍ ŘEČ O ZBOŽÍ, KTERÉ MÁME SKLADEM A ODESÍLÁME JEJ OKAMŽITĚ.
Popisuje se stav zajišťování zboží z celé Evropy a na objednávku zákazníka.
Nikoho nenutíme objednávat neskladové zboží a pak čekat:
Když jsem psal na podporu Heureky žádost o doporučení, jak se takovým polopravdám bránit, dostalo se nám pouze vágní a nic nedoporučující odpovědi.
TAKŽE SE HEUREKO PTÁM: KDY UMOŽNÍTE E-SHOPŮM ZOBRAZIT V REAKCÍCH NA RECENZE DOKLADY, KTERÉ PROKÁŽÍ, KDYŽ NE NEPRAVDY, TAK PSANÍ ZAVÁDĚJÍCH INFORMACÍ, KTERÉ OBCHODNÍKY POŠKOZUJÍ?
Zboží objednané 9.10. stále nedorazilo.Komunikace také nic.
Paní lže, protože dostala email, že objednávku vyřídíme po.7.11. 2017. Plus minimálně dva emaily, kde jsem uvedli, že se dodací lhůta může prodloužit s ohledem na vytížení zahraničních dodavatelů a dopravců.
Přesně kvůli takovým jednostranným lžím jsme od dnešních objednávek zastavili rozesílání Heureka dotazníků.
Jak se máme bránit? Jak Vám, kdo recenzi čtete, máme my, e-shop dokázat, že je to lež? Že pisatelka byla na dlouhou dodací lhůtu upozorněna.
TYHLE PŘEDVÁNOČNÍ NEURÓZY NETOLERANTNÍCH ČECHŮ UŽ JSOU FAKT K POSR...
Přejeme hezké Vánoce těm, kteří stojí na správné straně barikády. Uvědomte si, ale že druhá polovina, která se Vám o hezké Vánoce bude starat pravděpodobně přijde o nervy. Pracovníci v obchodech, velkoskladech, e-shopech, prodavači, dopravci, pošťáci..Je to tak správně? O tom jsou Vánoce?
David Štift majitel společnosti
Klamavá nabídka.
Klamná nabídka ve smyslu neschopnosti tolerovat vyprodání zboží u zahraničního dodavatele.
Zboží jsme nabízeli v dobré víře, že bude dodáno. Podle nabídky z katalogu britského výrobce.
Zákazník se asi domnívá, že je proveditelné a normální kontrolovat denně více jak 10 000 produktů 40 zahraničních výrobců, které ve velkoobchodním e-shopu nabízíme.
Já za sebe jenom doufám, že pisatel a všichni, kdo po nás požadují strojové, bezchybné a neomluvitelné výkony a zodpovědnost za evropské výrobce a distributory, jsou ve svých zaměstnáních taky tak strojoví, bezchybní a přesní.
Děkujeme za recenzi, protože byla poslední kapkou.
O další už nestojíme a rozesílání dotazníků Heurekou od 6.11.2017 zastavíme.
Spokojení zákazníci píšou recenze v naprostém nepoměru k těm nespokojeným.
A následně to vypadá, že jsem úplní diletanti.
Děláme v České republice distribuci pro značky jako Jack Daniel´s, Tour de France nebo licence FC Barcelona, Game Of Thrones, Harry Potter, Minecraft a mnohé další.
Na českém trhu působíme od roku 1992.
Na nedoporučeníhodnou firmu solidní vizitka.
A už nás nebaví, aby s námi cvičili zákazníci, kvůli občas vyprodanému zboží nebo nedodání zboží na den přesně.
A vrcholem je, když nás někdo "natře", protože řidič od PPL je lempl.
Bez špetky nadhledu a tolerance.
Pokud by si přečetli v e-shopu deklarované informace, kde na rizika upozorňujeme, a neobjednávali si neskladové zboží neotravovali by život sobě i nám.
Ale, kdo dneska čte? Za blbce jsme ve výsledku my.
Zvážíme, zda jako velkoobchod máme potřebu dál
v budoucnu nabízet koncovým zákazníkům zboží mimo náš sklad. Tedy s dodáním do 48 hodin.
Je totiž otázka, zda spokojenost jedněch může vyvážit hloupou kritiku druhých.
Zboží ze 40 katalogů našich evropských partnerů a výrobců, jsme až doposud chtěli zpřístupnit i koncovým zákazníkům.
A očekávali jsme jistou míru tolerance a pochopení, když se to občas nepodaří nebo opozdí.
Ale za poslední měsíc, dva, s ohledem na blížící se Vánoce, už je to pro nás fakt za hranou.
Raději půjdeme prodávat skladové zásoby na evropský Amazon.
A asi není náhoda, že se na celou Heureku vykašlala třeba
i Alza.cz
Ať se nakupující zákazníci v e-shopech nediví nabo nad výše uvedeným nepohoršují.
Nejprve si to v nějakém e-shopu vyzkoušejte, a pak možná budete psát recenze s větším respektem.
David Štift, více jak 25 let majitel společnosti, který ji i celou vybudoval.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
