Kariéra - nabídka práce
Logistici, referenti, expedienti - hledáte změnu? Absolventi hledáte uplatnění?
Hledáte práci na hlavní pracovní úvazek nebo jen na dohodu? Chcete mít možnost práce i z domova?
Chcete být součástí menšího kolektivu české společnosti s rodinným, neformálním a přátelským prostředím?
Pak se nám ozvěte, hledáme právě Vás.
Máme stále více zakázníků a proto rozšiřujeme svůj tým. Budeme rádi, když se k nám přidáte.
Co Vám můžeme nabídnout?
Dostanete se do menší české společnosti s neformálním rodinným zázemím, s 30-ti letou tradicí.
V rámci korektnosti upozorňujeme, že naše možnost finančního hodnocení odpovídá velikosti společnosti.
Nástupní plat je 18 000,- Kč, ale vyděláte si samozřejmě i více.
Jednáme férově, pokud máme dobré obraty, samozřejmě dostanete vyšší finanční ohodnocení.
Naši pracovníci si obvykle vydělávají 20 000,- až 25 000,- Kč.
Získáte skvělé kolegy i nadřízené, kteří vám rádi pomohou při zaučování.
Budete pracovat v malém pracovním kolektivu mimo struktury velkých společnost.
Získáte benefity:
Bonusy / prémie
Sleva na firemní výrobky / služby
Flexibilní začátek / konec pracovní doby
Možnost občasné práce z domova
Možnost si napracovat hodiny
Pracovní doba je od 7.30 do 16.00 hod.
Místo výkonu práce je: U Cihelny 230/3, Hlučín 748 01
Můžete u nás zaparkovat, případně jsme kousek od zastávky autobusu.
Můžete si vybrat, zda chcete hlavní pracovní poměr nebo dohodu o provedení práce.
Kdo jsme a co děláme?
Jsme velkoobchod a eshop, který dodává zboží pro např. pro Alza.cz, Mall.cz, Slevomat apod.
Práce je zajímavá a velmi různorodá - budete komunikovat se zákazníky, připravovat zboží, expedovat.
Pokud budete šikovní spíše na administrativní práci - můžeme pracovat jako produktový pracovník u PC.
Pokud vás bude bavit expedovat zboží, budete pracovat spíše ve skladu a expedici.
Snažíme se vždy využít schopností a předností, které naši zaměstnanci mají. Pak budete spokojeni.
Zakládáme si na přátelské a férové atmosféře, kde si všichni pomáhají a naši zaměstnanci se do práce těší.
Koho hledáme a co budete dělat?
Hledáme pracovníky/pracovnice logistiky a expedice velkoobchodu a e-shopu / produktový(á) asistent(ka).
Ve snaze posílit personálně stávající tým nabízíme pracovní uplatnění na pozici, která kombinuje více aktivit a uplatnění.
Zaměstnanec zajišťující kompletní servis a logistiku expedice a balení zboží.
Podpora servisu zákazníkům , včetně zpracování dat o zboží a zajištění administrativní agendy.
Snaživým, flexibilním, zodpovědným a spolehlivým (nejenom) mladým uchazečům o práci nabízíme získat praxi (například po studiu) a rádi dáme příležitost seberealizace těm, kteří skutečně chtějí pracovat.
Budeme rádi pokud hledáte dlouhodobou práci, kde se budete cítit příjemně a budete se těšit na kolegy,
Co od Vás očekáváme?
Potřebujete alespoň středoškolské vzdělání nebo vyučení s maturitou
dobrou znalost práce na PC (Excel, Word, schopnost pracovat s firemním informačním systémem)
akceptaci platového ohodnocení podle skutečně dosažených výsledků s možností sezónních prémií
ochotu vyššího pracovního nasazení v předvánočním období dle potřeby (práce o víkendech)
Budete potřebovat alespoň pasivní znalost AJ (správná výslovnost značek a jmen licencí, které prodáváme))
Nastoupit můžete ihned nebo se dohodneme.
Součástí smlouvy je dohoda o kolektivní hmotné odpovědnosti.
Dejte nám o sobě vědět - napište nám pár vět o sobě, pokud máte aktuální životopis, klidně ho zašlete.
Pokud máte o práaci v naší společnosti zájem pošlete nám životopis na email david.stift@curepink.cz
Potřebujete více informací? Můžete případně zavolat na tel. č. 602 724 500.
Těšíme se na vás.
Informace o společnosti viz: www.curepink.cz