Obchodní podmínky

Obchodní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen VŠEOBECNÝMI OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI 
a upřesňujícími Obchodními podmínkami níže.

1) OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ:

Objednávky je možno zasílat a provádět:

1) on-line prostřednictvím e-shopu
2) zasláním elektronickou poštou na adresu objednávky@curepink.cz
3) telefonicky na čísle zákaznického servisu +420 724 232 303

V případě dotazů k objednávce nebo požadavku cokoliv v objednávce změnit nás kontaktujte
na telefonním čísle +420 602 724 500 zákaznického servisu nebo na emailové adrese servis@curepink.cz
 
On-line objednávku uskutečníte potvrzením a odesláním obsahu košíku.
Při objednávání zboží emailem nebo telefonicky je potřeba uvést kód zboží, druh a popis zboží a jeho cenu.
 
Ve Vašem zájmu je poskytnout naší společnosti maximum informací jak při písemné objednávce, tak při registraci
na webu.
Žádáme proto především o úplnou adresu, poskytnutí správné funkční emailové adresy. 
Povinným údajem je pro realizaci objednávky uvedení telefonního čísla, aby Vás mohl kontaktovat zástupce kurýrní služby PPL nebo naší společnosti.

E-mailem Vám objednávku potvrdíme ihned po odeslání z košíku e-shopu a následně při zpracování v informačním systému.

Dále Vám informační email bude odeslán v případech:

1) změny ceny, zrušení nebo nedostupnosti titulu
2) posunutí nebo změny termínu vyřízení
3) balení zboží a konečné expedici zásilky
4) v případě osobního vyzvednutí odesíláme e-mailem výzvu a pokyny k platbě převodem

Výklad a vysvětlení informací v zasílaných e-mailech naleznete v patičce e-shopu.

Realizací objednávky Vás automatický zařadíme mezi příjemce propagačních e-mailů na zboží našeho e-shopu.
Pokud o tuto službu nestojíte, napište nám stručnou žádost na email servis@curepink.cz

2) DODACÍ LHŮTY A EXPEDICE ZBOŽÍ:

Zboží, označené v e-shopu SKLADEM odesíláme během 24 - 48 hodin. 
Zboží odesíláme denně ve 14,00 hodin, kdy jsou zásilky předány dopravci.
Současně je odeslán informačním email Stav Vaší objednávky - CUREPINK, kterým Vás informujeme o tom,
že jsme balíček předali kurýrní službě.

U zboží, které není označeno skladovým symbolem platí uvedená dodací lhůta a termíny.
Uvedená data a doby dodání jsou orientační a nejsou závazné.
Zboží importujeme od výrobců z několika zemí Evropy a nejsme schopni ovlivnit rychlost expedice u dodavatele
nebo dobu transportu u dopravců.
Pokud potřebujete podrobnější informace o přesném dodání zboží, informujte se telefonicky na čísle servisu objednávek +420 602 724 500.

Vaši objednávku vyřídíme s ohledem na to, zda je všechno zboží z objednávky skladem nebo v objednávce kombinujete
i zboží, které je potřeba objednat.

1) pokud je všechno zboží z objednávky skladem, bude odesláno ještě týž den,pokud obdržíme objednávku do 12,00 hodin.
    Vyhrazujeme si právo s přihlédnutím na provozní vytížení ve výjimečných případech expedici odsunout na následující
    den.

 2) pokud kombinujete v objednávce zboží skladem se sortimentem, který se bude objednávat u dodavatele,
     řídí se termín odeslání/vyřízení objednávky nejdelší dodací lhůtou uvedenou u výrobků v detailu produktu.

Upozorňujeme, že blokace a rezervace zboží neprovádíme a jednotlivé kusy ze skladu prodáváme tak, jak jsou expedovány jednotlivé zásilky.
To nevylučuje možnost, že zboží, avizované se symbolem Skladem se vyprodá před nebo během realizace Vaší objednávky a status se následně změní.
E-shop nepracuje v on-line propojení se skladovým systémem a data jsou transportována několikrát během
dne.

Upozorňujeme zákazníky, že ke každé samostatně provedené objednávce se vztahuje jedna expedice, tj. účtování jednoho poštovného a balného, není-li dohodnuto jinak. Pokud máte zájem objednávky sloučit,
informujte nás emailem na servis@curepink.cz

V praxi to znamená, že pokud provedete více objednávek a zboží z jedné objednávky bude skladem, bude Vám odesláno, bez ohledu na zboží z ostatních objednávek. Pokud je zboží z jiné než vyřizované objednávky skladem, bude Vám samozřejmě přidáno k expedovanému zboží, ale nevzniká tím nárok na odeslání zbytku zboží z této objednávky bez účtování dopravného.

Nárok na odeslání zboží bez účtování dopravného vzniká pouze v případě, kdy realizujeme k jedné objednávce druhou expedicí dodatečně a opožděně dodávaného zboží, které nebylo skladem při první expedici. Například z důvodu vyprodání u dodavatele nebo dlouhé dodací lhůtě oproti zjednanému termínu vyřízení objednávky.

Pokud je titul s nárokem zaslání bez dopravného přidán ke zboží z Vaší další, následující, objednávky je dopravné za novou objednávku vždy účtováno.

V případě nevyzvednutí nebo nepřevzetí balíčku se zbožím Vás budeme kontaktovat.
V případě neuspokojivého vysvětlení zákazníkovi automaticky blokujeme účet pro další objednávání zboží u naší společnosti.

3) ZPŮSOBY DORUČENÍ ZBOŽÍ:

Zboží Vám doručíme způsobem, který si zvolíte při realizaci objednávky.

1) prostřednictvím kurýrní služby PPL

1) zboží by mělo být doručeno v České republice do druhého dne. Na Slovensku do 2 dnů.
    Pokud Vám nebude zásilka podle odesílacího dne v emailu doručena do 24 hodin nebo
    v rámci občasné tolerance maximálně. 48 hodin, kontaktujte nás
2) podací číslo balíku a informace o doručování Vám budou oznámeny SMS zprávou přímo dopravcem
3) s dopravcem můžete komunikovat v případě potřeby změny místa nebo času doručení. 
    PPL zákaznický servis 840 775 775 nebo 225 331 500
4) průběh doručení můžete sledovat podle podacího čísla na na webu www.ppl.cz 
5) v případě neúspěšného pokusu o doručení zanechá na místě kurýr oznámení
    a další pokus o doručení proběhne automaticky následující den

2) prostřednictvím služby Zásilkovna

1) zboží by mělo být doručeno do Vámi zvoleného výdejního místa v České republice do druhého dne.
    Na Slovensku do 2 dnů.
2) průběh doručení můžete sledovat podle podacího čísla na na webu www.zasilkovna.cz 

3) osobní vyzvednutí zboží je možné v kanceláři expedičního skladu na adrese:

Zborovská 2488
702 00 Moravská Ostrava

Doba pro vydávání zásilek Po - Pá od 8,30 do 15,30 hodin

Osobní odběr zboží je možný pouze s platbou předem na náš účet 1887911001/5500
nebo platbou prostřednictvím GoPay brány při realizaci objednávky.
Jakmile obdržíme Vaší platbu, vyzveme Vás SMS zprávou k vyzvednutí zboží.

Nejsme provozovateli pokladny EET a není tedy možné platit hotově ve výdejním místě.
Na místě není možné platit ani platební kartou.
Všechny platby realizujeme bezhotovostním bankovním stykem.

Informace k osobnímu převzetí zboží nebo okolnostem platby Vám poskytne zákaznický servis
na telefonním čísle +420 724 232 303.

4) CENY DOPRAVNÉHO:

Ceny dopravného viz samostatný odkaz v patičce e-shopu.

Celková cena za odeslání balíčku je kalkulována z následujících položek:

1) ceny dopravci za doručení zboží
2) cena za dobírku za výběr a zpětné doručení peněz na náš účet. Neúčtuje se v případě platby kartou nebo na účet.
3) balného za veškerý obalový a kancelářský materiál, použitý při expedici a balení zboží,
    ale také poplatky bank a další poplatky spojené s expedicí zboží.

V rekapitulaci ceny za dopravu v košíku a potvrzení objednávky je hodnota dopravného a balného sečtena.

5) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY DODAVATELE:

Vyhrazujeme si právo na odstoupení od smlouvy a jednostranné zrušení objednávky v níže uvedených případech, kdy:

1) nejsme schopni opakovaně a dlouhodobě dodržet předpokládaný termín dodání, je-li zboží vyprodáno nebo
    zrušeno u dodavatele
2) zákazník v minulosti nepřevzal objednané zboží nebo byl z jakéhokoliv jiného důvodu vyhodnocen jako rizikový
3) u produkty se změnila cena s ohledem na přecenění zboží u dodavatele
4) s ohledem na nízkou cenu zboží jej není možné dodatečně zaslat bez účtování dopravného
5) dojde-li k vyprodání zboží nebo ukončení akce u výrobků takto označených v e-shopu
    (označeno symboly Akce nebo Do vyprodání)

6) ZPŮSOBY PLACENÍ ZBOŽÍ:

Formu úhrady si zvolte při realizaci objednávky.

1) dobírka při doručení dopravcem nebi vyzvednutí v místě doručení. Možnost placení kartou řidiči omezena.
2) platba kartou nebo převodem prostřednictvím platební brány GoPay
3) platba převodem na účet společnosti na základě poslaného emailu s pokyny k platbě (platí pouze pro osobní odběry)

7) REKLAMAČNÍ PODMÍNKY A VÝMĚNA ZBOŽÍ:

Reklamační a záruční podmínky viz samostatný odkaz v patičce e-shopu.

Kontaktní email pro řešení reklamací a výměn servis@curepink.cz
Kontaktní telefon pro řešení reklamací a výměn +420 724 232 303

Výměna bez udání důvodů nebo vrácení zboží je možná do 14 dnů od dodání a výhradně u zboží
s neporušeným obalem a bez znatelných stop používání.

8) POSKYTOVANÉ MNOŽSTEVNÍ SLEVY:

Při realizaci jednorázové objednávky v hodnotě zboží bez dopravného nad 3 000 poskytujeme procentuální slevu:

na nákup v celkové hodnotě nad 2 000,- doprava zdarma
na nákup v celkové hodnotě nad 3 000,- Kč sleva 3%
na nákup v celkové hodnotě nad 3 500,- Kč sleva 4%
na nákup v celkové hodnotě nad 4 000,- Kč sleva 5%
na nákup v celkové hodnotě nad 4 500,- Kč sleva 6%

Sleva na zboží označených AKCE a Cena do vyprodání se již neposkytuje ! Jednalo by se o slevu ze slevy.
Hodnota zlevněného objednaného zboží se však do celkové částky započítává.

9) ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ:

Na Slovensko zasíláme zboží ve stejném režimu jako po České republice. Doba doručení se prodlouží o 1-2 dny.
V případě platby dobírkou je dopravci, kurýrní službě PPL zboží hrazeno v EUR měně. Hodnota je vypočítána z hodnoty zboží v Kč a aktuálním kurzu.

Do zemí EU mimo Slovensko zboží nezasíláme.

10) ŘEDITELSKÁ LINKA:

Na nic si nehrajeme a můžete hovořit přímo s majitelem a ředitelem společnosti.
Na telefonním čísle +420 602 724 500 je Vám k dispozici "téměř" kdykoliv.

Slouží pouze pro nejnaléhavější případy, respektive v případě Vaší nespokojenosti s postupy našich pracovníků nebo zanedbání a nesplnění výše popsaného.
Na vyřízení Vaší stížnosti nebo připomínek osobně dohlédne ředitel společnosti.

Na uvedené telefonní číslo můžete volat také v případech problémů s funkčností e-shopu.