Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Jack Daniels kšiltovku jsem vždycky chtěl. Bohužel na oficiálních stránkách Jack Daniels merchandise jsem tento typ kšiltovky nesehnal. Psal jsem na jejich email a ani neodepsali. Co víc k tomu říct? Na Curepink jsem našel přesně co jsem chtěl a do dvou dnů byla kšiltovka doma. Curepink jen tak dál a přeji spoustu úspěchů v podnikání a hodně spokojených zákazníků.
Děkujeme za ochotu obětovat čas a energii napsání kladné recenze. Mnozí spokojení zákazníci to neudělají, a tak Vaše kladná recenze kontrastuje s několika odlišnými názory nespokojených zákazníků, kteří píši negativní recenze vždy mnohem ochotněji. Věříme, že naši práci děláme s maximálním nasazením a nespokojenci jsou spíše výsledkem nedorozumění nebo nepochopení v komunikaci.
Takže děkujeme a pochopitelně máte u nás slevu 5% na další nákup. CurePink tým
Cekala sem na zbozi dele nez 3 mesice a dnes mi jen tak napsali, ze objednavku rusi a ze si to mam objednat znova!
Nedorozumění v komunikaci nás pochopitelně mrzí.
Ale v době, kdy měla být objednávka vyřízena jsme zákaznici telefonicky informovali, že zboží je vyprodáno a do konce května nabude k dispozici. ZÁKAZNICE POTVRDILA, ŽE SI DLOUHOU DOBU POČKÁ. Dne 23.5.2017 jsme ji telefonicky kontaktovali z čísla 602 724 500 a telefon nebrala, ani nezavolal zpět. Zboží je již skladem u dodavatele a zajistili bychom jej v prvním týdnu června. Tento termín jsme chtěli od zákaznice potvrdit, ale když NEBERE TELEFON a nekomunikuje, je to dost obtížné.
NEJSME VÝROBCI a pokud se zboží u výrobce vyprodá, termín vyřízení se posouvá nebo se objednávky ruší. Máme 40 zahraničních dodavatelů/výrobců. A riziko přechodného vyprodání a nedostupnosti zboží prostě u neskladových položek v našem e-shopu prostě je. Curepink tým.
Celkově jsem ale s nákupem spokojená.
Dobrý den, na PArcelShop, jste si po dohodě s řidičem nebo pomocí e-mailu musela zásilku přesměrovat sama. Toto už neděláme my. V detailu zásilky na PPL.CZ je uvedeno, že nebylo možno Vám zanechat oznámení a pak jste si dohodla jinou adresu doručení. Vroblová Kateřina za CurePink
Jinak velice děkujeme za KLADNOU recenzi :-)
velice rychlé dodání, velký výběr kvalitních produktů, proto mohu jen doporučit
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Maximální spokojenost - zboží nebylo na skladě, doobjednali a včas doručili :-)
Děkujeme za kladnou recenzi, která krásně kontrastuje se včerejší negativní recenzí zákazníka, který není s dodací lhůtou spokojen.
Naše práce prostě není jenom černá nebo bílá...Je to hodně o práci našich dodavatelů nebo dopravců, což nemůžeme ovlivnit a ne každý zákazník má proto pochopení. CurePink tým
Zlepšit komunikaci a termíny dodání a nebude s tím problém. Zatím nedoporučuji. Ale přesto doufám ,že se zboží dočkám. Za tu dobu by totiž tady z USA nebo odjinud bylo dvakrát i s celm.
Objednávka z 28.3.2017 a uvedená dodací lhůta 28 dní. Překročený termín cca 14 dní. S informací, že 1, jsme velkoobchod = nakupujeme po baleních, nikoliv "kusovky". Takže se lhůta může protáhnou, není-li k odeslání dostatek zboží. Což v tomto ročním období bývá. Za 2, Uvádíme, že lhůty jsou orientační a v případě potřeby se může zákazník telefonicky nebo emailem na stav objednávky informovat. Jinak je informován emaily. Ano, nemáme kapacity a lidské zdroje, abychom každému zákazníkovi volali po překročení dodací lhůty. Nedodání zboží nás mrzí, ale vyplývá ze statutu, že nejsme specialisté na koncové zákazníky, ale jsme velkoobchod, který umožňuje nákup běžně nedostupného sortimentu i koncovým zákazníkům.
ALE s výše uvedenými riziky. Pokud riziko zákazník nechce podstupovat, resp. je podstoupí a následně nás při jejich naplnění hodnotí negativně, pak je skutečně lepší, aby si zboží zajistil z USA, jak zmiňuje nebo si jej objednal, až bude zboží skladem. CurePink tým
Nedoporučuji
Vážená paní nepíše pravdu.
Dlouhá dodací lhůta byla dopředu u zboží uvedena
a komunikace probíhala formou potvrzovacích emailů
s uvedeným datem doručení.
Zákaznice si objednala zboží, které nebylo skladem,
na objednávku, a dodací lhůta 28 dní byla avizována v detailu produktu. Posunutý termínem vyřízení objednávky je 31.3.2017.
Ve všech informačních a potvrzovacích emailech uvádíme,
že dodací lhůty jsou orientační s ohledem na to, že práci a rychlost práce dodavatele nebo dopravní společnosti skutečně neovlivníme. Všechny zákazníky upozorňujeme,
že pokud nechtějí na zboží čekat, nemají si zboží na objednávku vybírat. Potvrzovací a informační emaily byly odeslány a další komunikace před avizovaným termínem vyřízení nebyla potřeba. Pokud si zákazník nedokáže dát dohromady deklarované informace nebo poslané termíny, mrzí nás to, ale nemůže potom být naštvaný na nás. CurePink tým
Určitě doporučuji. Rychlé dodání. Bezproblémová komunikace.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
V obchodě jsem nakupovala poprvé, dodané zboží odpovídalo objednávce (fotkám na e-shopu), dorazilo za 2 dny. Jen co mi chybělo, bylo zaplatit platební kartou.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
rychlost a precizní zabalení zboží, prostě dokonalost na jedničku
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Tohle nechceme komentovat.....
CurePink tým
- zajímavé nabídky - spolehlivost - rychlé dodání
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Obchod nabízí zboží které jsem jinde nenašel
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
spokojenost,doporučuji
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
velmi nespokojena, e-mailova komunikace na strašné úrovni, dělají ze zákazníka naprostého hlupáka
Takoví sobečtí zákazníci jsou skutečně k vzteku!
Celý prosinec pracují všichni zaměstnanci ve firmě 12 i více hodin denně, abychom uspokojili včas všechny odběratele. A když si chtějí zaměstnanci, jako většina lidí, po svátcích do Silvestra odpočinout, tak nás bude peskovat člověk, který si zboží objedná 23.12.2016 a očekává, že mu jej dodáme 27.12.2016. Neskutečné...
Vážená dámo. Hlupáka ze sebe děláte akorát Vy, když píšete takový komentář. Dokazuje totiž, že máte pravděpodobně problém s gramotností.
Home stránka našeho e-shopu obsahovala informaci, že máme od 22.12.2016 do 2.1.2017 zavřeno a zboží neexpedujeme. Je k zamyšlení, proč jste očekávala doručení v týdnu po Vánocích. Firemní dovolená znamená, že ani nekomunikujeme se zákazníky, protože prostě nepracujeme. Bylo Vám emailem v tomto smyslu odpovězeno 29.12.2016 v době osobního volna pracovníka zákaznického servisu. Dokonce dvakrát. Pokud ani toto nepochopíte a považujete to za špatnou komunikaci, tak je neštěstí, že jste si u nás vůbec něco objednala.
Pokud máte pocit, že bychom měli ihned po Vánocích opět pracovat, rádi Vám letos nabídneme brigádu, pokud máte pocit, že zaměstnanci e-shopu nemají právo na dovolenou. Jenom svým nekorektním komentářem znehodnocujete naši práci.
S ohledem na výše uvedené zákaznici Elišku Svojšovou ostatním e-shopům Nedoporučujeme.
David Štift ředitel společnosti
V eshopu jsem objevila školní batoh Minecraft pro syna. Za skvělou cenou a i před Vánocemi bylo vše rychle vyřízené.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Přehledná nabídka sortimentu na internetových stránkách. Rychlá a bezproblémová komunikace. Zboží v perfektním stavu. Ochotná a milá obsluha při vyzvednutí zboží.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi, platbu předem můžete využít pouze když si naše zboží objednáte přes Heureka.cz nebo na slevovém portále Slevomat a výdejní místo máme pouze v Ostravě.Táborecká za tým Curepink distribuce
Možná bych měl jiný názor kdyby vše proběhlo jak by mělo. Ovšem nahlásil jsem poškozené zboží. Obchod mi obratem potvrdil, že se omlouvají a že ještě ten den zboží odesílají (19.12.2016) ať poškozené pošlu zpět. Ovšem ani 23.12.2016 zboží nedorazilo. Byl to Vánoční dárek a tak jsem musel použít to původní. Naštěstí to bylo řešitelné svépomocí. Nevím ale jak by to dopadlo s jiným druhem výrobku u kterého bych si poradit nemohl...
------------------------------------
27. 12. 2016
Doplnění komentáře: Bylo mi oznámeno, že se zboží odesílá znovu a jelikož bylo před Vánoci myslel jsem si, že je to vstřícný krok od obchodníka. Zboží jsem měl v plánu odeslat jakmile by mi přišlo náhradní. Navíc možnost zaplatit zboží znovu mi nabídnuta nebyla. Pokud to někoho zajímá, komunikaci s reklamačním oddělením mohu doložit. Každopádně děkuji, tímto jste právě přišli o zákazníka.
Reakce na odpověď 27.12.2016: Nezlobte se, ale očekávat zaslání nového zboží, bez doručení poškozeného nebo očekávat, že Vám za jednu platbu pošleme druhé zboží zdarma, je skutečně hodně naivní představa.
Skutečně by nás zajímalo, jestli takto reklamace vyřizující e-shop v České republice existuje. Pokud ano, informujte nás.
David Štift ředitel společnosti
Pokud se k zákazníkovi dostane poškozené zboží, je to vždycky nešťastná situace, které se ale dá pochopitelně řešit. Šlo o během transportu dopravcem rozbitou skleněnou dózu/obal, ve které byla nezávadná kuchyňská zástěra. Tu zákazník nakonec použil a nevrátil k reklamaci.
Nešetrná manipulace dopravce nás mrzí, ale řešení reklamací má jasně daná pravidla a zákazník si je nemůže chtít ohýbat, jak se mu to hodí. A je poněkud úsměvné, když zákazník očekává odeslání nepoškozeného zboží, aniž by nám vrátil to poškozené. Byli bychom schopni odeslat nové zboží, pokud by zákazník včas poslal to poškozené zpět. Nebo by akceptoval druhou platbu a následné vrácení peněz, jakmile bychom dostali poškozené zboží zpět. Nic z toho neproběhlo. Skutečně, za jednu platbu dvakrát zboží neposíláme. O tom jsme emailem informovali. A chtěli bychom od zákazníka znát e-shop, kde to takto praktikují. Možná by se občas zákazníci internetových e-shopů měli poněkud více zamyslet, zda náhodou nejsou již jejich nesplněná přání za hranou korektních a splnitelných obchodních vztahů. Pokud nás někdo nedoporučí, protože mu zadarmo nepošleme další zboží, tak už je to skutečně zralé na internetovou osvětu. Curepink tým
