Hodnocení obchodu
******
To bylo snad nejrychlejší doručování
PJ
Pavel Jáchymstál
Tento rok nebyl jednoduchý a e.shopy měly spoustu práce. Můj produkt zmizel ze skladu a hrozilo že nepřijde v čas. Ale tým zamakal sehnal náhradu a vše bylo v pořádku
H
Hanka
rychlé dodání, zajímavé zboží
D
Damian
Zboží nedorazilo, peníze nikdo nevrátil a komunikace s drahým panem ředitelem je příjemná asi jako uplavice.. Opravdu byste měli zaměstnat skutečného manažera, ne někoho, kdo si na něj hraje a nezná ano základy jednání se zákazníky.
KD
Kateřina Dlouhá
Zboží dorazilo rychle... je to dárek tak snad se bude líbit! DOPORUČUJI obchod!!!
DK
Daniela Kubrychtová
Jsem spokojená. Zboží dorazilo velmi rychle a vypadá kvalitně. Mohu jen doporučit.
Rychlé dodání, děti jsou nadšené.
OK
M
Martina
Jsem maximálně spokojená. Objednala jsem si zde dětský nástěnný kalendář a je úžasný. Zboží přišlo v pořádku a rychle.
Objednáno, rychlý dodej a kvalitní zboží. Děkuji.
K
Kateřina
Rychlá komunikace i doručení! ????
A
Andrea
Rychlá komunikace i dodání ????za mě doporučuji????
Tento eshop rozhodně nedoporučuji.
Mají tam neskutečný nepořádek, neodpovídají na email, nezvedají telefony.
Automatická odpoveď na email (že přijali můj email) přijde po třech dnech.
Můj požadavek na sloučení dvou objednávek (dovolila jsem si udělat dvě) byl neskutečný problém. Mezitím mé zboží prodali (asi ve slevomatové akci).
Když už jsme se konečně nějak domluvili, pan jednatel/ředitel byl velmi arogantní, že přece nemá čas řešit jen mě.
I já pracuji s lidma a vždy uplatňuji "pravidlo náš zakázník náš pán", i kdyby zákazník byl maximálně problémový.
Z některých zákazníků bez špetky sebereflexe je mi už fakt smutno. To není ani na naštvání.
Až nás to přinutilo změnit koncept shopu a zablokovat prodej neskladových položek.
Zákaznice napíše takovéto hodnocení, ale skutečnost, že zboží osobně vyzvedla a třetí,
z její strany nezmateční objednávka, proběhla bez komplikací, to už nezmíní.
Stejně tak, jako nejasnosti, které vygenerovala kolem plateb prvních dvou objednávek.
Á, ano, to zaklínadlo: Náš zákazník, náš pán, ale má to taky své limity.
Zákaznici by si měli uvědomit, že pokud vygenerují svým postupem a požadavky při objednávání nestandardní a logisticky nesystémové situace, nese to také nestandardní a hlavně riziková řešení.
Pokud si toto neuvědomuje je to neuctivé pro změnu k nám a naši práci.
Listopad 2021 skutečně nebyl ideálním obdobím pro nestandardní vyřizování zásahy do online provedených objednávek.
Na přelomu listopadu a prosince jsme se zákaznicí museli poslat 5 emailů, abychom vůbec zjistili,
jak s celkem třemi objednávkami na opakující se stejné zboží naložit a dohledali platby.
Co je a není arogantní, je věcí citlivosti každého jednotlivce.
Mezi arogancí a jasnou argumentací je velký rozdíl, který ovšem nejsou schopni citlivější povahy rozlišit.
Od zákazníka očekáváme objednávku s jasnými požadavky bez potřeby dalších změn, úprav, dohledávání, množství emailů a podobných zmatků. Během roku podobné nestandardní požadavky rádi a bez problémů vyřešíme, ale mít nám za zlé, že na to nemáme v prosinci kapacity?
Na místě by byla sebereflexe. Reálně umět zhodnotit příčiny (vlastní zmatky) vlastního jednání
a z toho plynoucí důsledky na naší straně s logistikou vyřízení objednávek.
Dvě samostatné objednávky, dvě samostatné platby a dvě samostatné úhrady a nemusela jste psát negativní hodnocení. Ale když ušetření jednoho dopravného je tak lákavé…
A nakonec si zboží vyzvedne zákaznice osobně. Co dodat?
Arogantní David Štift ředitel společnosti