Hodnocení obchodu
Dodání dle plánu, všechno v pořádku.
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
Dobrý výběr a skvělá komunikace s obchodem :-) Celková spokojenost.
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
S ohledem na práci přímo s výrobci můžeme nabízet nejlepší ceny na trhu i na velice kvalitní výrobky.
Rychlost patří mezi firemní standardy.
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
Určitě obchod doporučuji
Rychlost vyřízení a dobré balení zboží patří mezi firemní standardy.
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a podporu naší práce.
CurePink tým
Ok. Vše jak má být.
Děkujeme za recenzi a ocenění naší práce.
V dnežšní době platnosti, obchod a ekonomiku ke dnu táhnucích opatření je to obzvlášť povzbudivé.
5% sleva na další nákup je Vaše.
CurePink tým
Druhý nákup a opět platba online a následné doručení do Zásilkovny naprosto bez problémů. Jsem rád, že jsem tento obchod díky výborné ceně konkrétního trička objevil, a pokud mi opět něco padne do oka, rád zde znovu nakoupím.
Děkujeme za recenzi a ocenění naší práce.
5% sleva na další nákup je Vaše.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ocenění naší práce.
5% sleva na další nákup je Vaše.
CurePink tým
Zboží šlo objednat, i když nebylo skladem, za pár dní obchod objednávku zrušil.
Recenzentka poněkud neférově zapomenula uvést, že ZBOŽÍ bylo v e-shopu za výprodejovou cenu a S OZNAČENÍM "DO VYPRODÁNÍ".
Už je to skutečně trochu na „palici“.
My nepochopíme, že Vy nepochopíte, že nabízíme zboží, které se u nás nebo výrobce prostě může vyprodat.
Máme snad z e-shopu stáhnout nabídku tisíců neskladových výrobků 30 zahraničních dodavatelů jenom proto, že několik netolerantních jedinců nepochopí, že se zboží přechodně nebo definitivně u výrobce v Evropě vyprodá?
Budeme potom více doporučeníhodní?
Nikoliv. My se prostě smíříme s těmito negativními recenzemi. Jsme přeci Češi. Všichni proti všem a bez respektu k práci druhých.
Může se vyprodat, může se vyprodat a ještě jednou může se vyprodat. Stejně jako v Tescu nebo Globusu. Ale tam si nemáte kde stěžovat, zatímco e-shop můžete „natřít“.
Co je, prosíme na vyprodání zboží tak trestuhodné nebo nedoporučeníhodné? Je to důkaz toho, že špatně pracujeme?
Naprosto nechápete, k čemu mají recenze sloužit. Aby ohodnotili práci, servis, komunikaci. K selekci nepoctivců a podvodníků.
A ne to, jestli se zboží vyprodá. To se prostě v obchodech děje.
Rozumný člověk to pochopí a ti ostatní píšou kverulující recenze, aby si ulevili, protože se se situací nedokáži vyrovnat.
K čemu ty recenze jsou, když je zákazníci nečtou?
Protože, kdyby četli (třeba emaily potvrzující objednávku), tak si tady přečtou, že se zboží může vyprodat.
Pokud se s takovou skutečností nedokáží následně vyrovnat, tak si prostě zboží, které není skladem (tedy s jistým rizikem nedodání) prostě neobjednají. Všichni víme, že 100% jistotu nabízí pouze "zubatá". Nechtějte tedy po nás, prosíme, 100% jistotu dodání neskladového zboží. Ta jistota neexistuje a neumíme ji nabídnout.
Neobjednávali by si tedy zboží, u kterého toto riziko existuje.
Pokud si jej přesto objednají a nastane nemilá situace, že zboží není momentálně k zajištění, tak si pak proboha nestěžujte.
David Štift ředitel společnosti
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Obchod doporučuji. Zatím jsem si ještě zásilku nevyzvedl a využil jsem možnosti prodloužení uložení v zásilkovně. Jsem řidič cisterny a momentálně se pohybuji ještě v zahraničí. I tato možnost prodloužení úschovy je úžasná a v mém případě mimořádně přínosná.
Dobrý den, Jiří.
Věříme, že budete se zbožím spokojen a děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Ano, stává se nám že při nabídce 30 zahraničních výrobců = více než 30 různých katalogů ze 6 zení Evropy se některý produkt vyprodá nebo zcela zruší u dodavatele.
Standardně v takových případech nabízíme kompenzační 10% slevu na další nákup.
Zrušení jednoho vzoru trička z katalogu výrobce a tím pádem z naší nabídky se u zákaznice evidentně neodpouští.
Nabídka dalších více než 8 000 produktů, mnohdy jinde nezajistitelných, se nepočítá.......
Skutečně pracujeme s tolika výrobci a firmami, nejsme e-shop, který přebírá skladové zásoby jednoho zahraničního velkoobchodu a tváří se autonomně.
Více nadhledu, respektu a velkorysosti by nám Čechům prospělo. Jsme tak trochu jako malé děti.
Tak přejeme hezký den slečno (paní) Nosková. Omluvu jsme Vám už poslali emailem, tak se nebudeme opakovat.
David Štift ředitel společnosti CurePink
- Moje první zkušenost s obchodem je pozitivní, platba proběhla online bez potíží, objednávka dorazila v pořádku, jak to má být
- Triko, které jsem kupoval, jsem nikde nenašel v lepší ceně
- Nicméně abych zde nakoupil znovu, což bych i rád, potřeboval bych více sportovní tématiky, např. z NHL
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Pracujeme s nabídkou našich smluvních partnerů a bohužel NHL je mimojejich dosah.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Zboží skladem do 24-48 hodin. Tak snad bude s takovými službami většina zákazníků spokojena.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Vše Ok.
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Objednával jsem si 4 produkty, všechny až na jeden byly skladem a na jeden sem měl čekat týden. Očekával bych, že všechny věci skladem se mi zarezervují a vše se dohromady pošle. Když však poslední věc došla, 2 původní se asi zatím vyprodali nebo je lživě nikdy neměli skladem. To asi říká vše. Takže z původních tří dárků jsem měl jeden.
Opět a opakovaně minimálně nepřesná a nepravdivá recenze, za kterou dospělý člověk, který ji napsal nenese zodpovědnost
a tak se rozšoupně v uvádění , když ne lží, tak alespoň nepravd.
MOC BY MĚ OSOBNĚ ZAJÍMALO, VÁŽENÁ HEUREKO, PROČ NENÍ MOŽNÉ SE V PODOBNÝCH SITUACÍCH ÚČINNĚ BRÁNIT A JE LIDEM , KTEŘÍ NEČTOU NEBO NECHÁPOU V E-SHOPECH DEKLAROVANÉ INFORMACEA, UMOŽNĚNO POŠKOZOVAT PRÁCI DRUHÝCH?
Takže uvádíme na pravou míru chybné informace.
- zákazník si objednal si tři produkty, z toho od jednoho dva kusy, tedy celkem 4 kusy zboží.
- v e-shopu bylo jasně uvedeno, že je zboží skladem u dvou položek. Dva výrobky a dva kusy zboží ze skladu jsme dodali.
Ne jeden, jak je chybně/lživě uváděno.
- jelikož byl jeden produkt objednám zákazník dvakrát, dodali jsme pouze kus skladem a druhý kus nebyl dodán.
Není tedy pravda, že bylo deklarováno zboží skladem, které bychom neměli a nedodali.
To, že zákazník objednal od zboží dva kusy a druhý nedostal není potvrzením, že bychom deklarovali zboží, které nemáme.
Nikde v e-shopu neuvádíme, kolik kusů je skladem. I jeden kus k dispozici je zboží skladem.
- Jedna položka, která nebyla skladem je v e-shopu s informací, že je nabízena velkoobchodně (jsme velkoobchod) a při objednání
zákazník bere na vědomí a souhlasí s rizikem, že může být objednávka vyřizována delší dobu a nebo zrušena.
S ohledem na nezajistitelnost do Vánoc jsme objednávku tedy zrušili.
Pokud se zákazník následně podivuje a kritizuje, že se tak stalo, jde spíš o jeho nesoudnost než naší neschopnost.
Takže asi tak, pane Zdeňku Bužgo.
Za Curepink, majitel David Štift