Hodnocení obchodu
4,8
Průměrné hodnocení obchodu je 4,8 z 5 hvězdiček.
2453 hodnocení
5
2245x
4
72x
3
39x
2
21x
1
76x
Zanechte hodnocení
Výpis hodnocení
- Komunikace se zákazníkem
Tričko jsem vracel v zákonné 14dení lhůtě a požadoval vrácení peněz na účet. Když peníze v zákonné 30dení lhůtě nepřišly, ještě jsem je 2x kontaktoval mailem, ale uź se nikdo neozval a peníze do dnešního dne bohužel nevrátili. Raději se tomuto obchodu vyhněte.
Dobrý den. Počítejte s námi: objednávka 4.10, odesláno 5.10, vrácení v zákonné lhůtě 14 dní + 30 dní na vyřízení. Platba na účet 23.11.2016. Kam posílal zákazník emaily nevíme, ale na relevantní email servis@curepink.cz to nebylo. V okamžiku komunikace s expedicí se věc vyřešila, ale jako každá platba podléhá i tato schválení finančním oddělením. A jestli zákazník nechápe, že v tomto ročním období se zprodlíme o několik dní s vyřízením platby na 440 Kč, tak nás to fakt mrzí, ale jistá míra tolerance by se hodila. Obzvlášť, když si zákazník kupoval výprodejové tričko se slevou téměř 200 Kč a nakonec jej ještě vracel bez udání důvodů. Určitě to není o naší nekorektnosti nebo neserióznosti viz další recenze.
Každý si může udělat názor, zda je popsaný příběh důvodem se nám vyhnout.
CurePink team
+ dobrá nabídka
- mohla by být kratší dodací lhůta
pokud nepotřebujete zboží hned tak docela super
Děkujeme za recenzi a hodnocení.
Zákazníci, kteří potřebuji zboží hned, si jistě vyberou ze stovek až dvou tisíc produktů skladem s dodáním do 1-2 dnů.
Pochopitelně, že u objednávání speciálních produktů, třeba náušnic Star Wars, je potřeba dát nám čas na zajištění zboží u některého z našich více než 40 zahraničních dodavatelů z 5 zemí Evropy. Navíc, pokud nakupujeme jako velkoobchodníci celá balení a set zboží.
CurePink team
+ Netradiční zboží za příznivou cenu.Skvělá komunikace.
- Specializuje se jen na hrstku animaku .Třeba Garfilda tam rozhode nenajdete.Vypadky v dodávkách zboží.
Toto byl můj první obchod .Jediné co mne mrzelo je že jsem objednala 20.10 s tím že misto dvou totožnych hrnků mi avizovali dopravit jen jeden .Další doobjednavka mela byt 10.11. No dnes mi ze strany obchodu bylo sděleno že se hrnku nedočkám .Takže mam smůlu.Měl to byt dárek ,objednávat toto na poslední chvíli tak nevím.
Dobrý den. Děkujeme za recenzi. Zajišťujeme zboží více než 40 dodavatelů z pěti zemí a v nabídce máme desítky poptávaných licencí. Ale pokrýt poptávku úplně všech licencí by byl poněkud logisticky neřešitelný úkol.
V rámci několika tisíců nabízených produktů pochopitelně dochází k vyprodávání zboží, změnám nabídky a podobně. Takže, pokud chtějí mít zákaznici jistotu, je potřeba pracovat výhradně s nabídkou zboží skladem.
Zboží importujeme od výrobců. A potřebujeme na zajištění zboží z Anglie, Španělska, Itálie, Německa nebo Holandska jistý čas na objednání, zabalení u dodavatele, transport, zpracování ve skladu a expedici. Tohle se fakt za tři dny (obrazně) nedá zvládnout. Děkujeme za pochopení.
CurePink team
+ Zboží
- Dodací lhůty
Nakupovala jsem poprvé, od objednávky do dodání zboží uplynul celý měsíc!
Klasický příběh o tom, že lidi nečtou informace v e-shopech a pak hodí neschopnost na provozovatele shopu. Paní si objednala 9.10.2016 zboží, které mělo dopředu avizované datum dostupnosti u dodavatele 1.11.2016. A diví se, že měsíc čeká...My jsme zboží 3.11.2016 předali dopravci PPL a paní balíček dostala dříve než napsala tuto recenzi. Jsme tedy nedoporučeníhodní? Dělá z nás hlupáky, znehodnotí naší práci a přitom by si měla raději zamést před vlastním prahem.....
Za CurePink paní DAGMAR LAMPLOVOU ostatním e-shopům NEDOPORUČUJEME.
výborná komunikace, na mé přání mi objednávku opravili tak, jak jsem chtěla.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Okamžitá informace o přijetí objednávky, odeslání a dodání okamžitě hned druhý den. Naprosto spokojena, vřele doporučuji.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ Velký výběr produktů s filmovými, herními a jinými motivy.
+ Přijatelné ceny.
Nejlepší obchod v oblasti jím prodávaných produktů. Lepší obchod opravdu neznám. Překvapen jsem byl i krátkou dobou dodání zboží, které nebylo zrovna skladem (cca 1 týden).
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ přehlednost a rychlé dodání
- nemá
doporučuji
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ Rychlost dodání zboží
+ Informovanost o zásilce
- O ničem nevím
Rychlost dodání zboží Výborná komunikace o zásilce Mohu jen doporučit !!!
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ Velký výběr
- Žádné
Jsou rychlí a nějakou maličkost ta vždycky najdete
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ rychlost dodání,
+ výborná komunikace,
+ skvělé ceny,
Rychlost dodání, výborná komunikace, přehledné stránky, dobré ceny.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ Velký výběr za skvělé ceny
Doporučuji
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
+ Je tu zboží, které nikde jinde nekoupím, protože se objednává také z ciziny
- Někdy již zboží z ciziny nejde objednat
V tomto obchodě nakupuji kalendáře pro celou rodinu vždy na vánoce - je to už tradice. Každému koupím kalendář s jeho oblíbenými postavami nebo k jeho koníčkům. Je třeba objednat včas a pokud je požadované zboží v nabídce, pak je vždy objednávka rychle vyřízena a zboží dodáno. Právě pro dobrou komunikaci s obchodem a rychlé dodávky a samozřejmě také kvůli nabídce bych doporučila obchod ostatním
Děkujeme za zhodnocení naší práce a snahy. Přesně takto chceme zákazníkům sloužit. A především děkujeme za věrnost a že se k nám vracíte.
Curepink tým
- nemá
doporučuji
Děkujeme za ohodnocení naší práce.
CurePink team
+ Nemusím nikde běhat po nákupech
- Asi zadne
Jsem spokojena
Vážíme si Vašeho názoru a děkujeme.
CurePink team
- Komunikace
Bylo pro me dulezite zbozi "skladem" obchod jsem informovala, ze jej potrebuji ihned. Chapu, ze zbozi, ktere neni skladem ma delsi dodaci lhutu - v tom nebyl problem, nerozumim tomu proc zbozi skladem nebylo odeslano a ani me nikdo nekontaktoval. Uvedene telefony nikdo nezvedal. Musela jsem ostatni zrusit, ztrata duvery.
Nedorozumění, protože jinak to nazvat nelze, nás pochopitelně mrzí. Pokud si zákaznice objedná 22.8.2016 zboží s dodací lhůtou 21-28 dní, tak skutečně nechápeme, co ještě bychom měli dělat resp.jakou komunikaci vyvinout, aby 15.9.2016 nebyla zklamaná nedodáním zboží a jakou komunikaci by očekávala. Se zákazníky v době zajišťování zboží nemáme důvod komunikovat a ani neřešíme poznámky u objednávek, protože plyne termín do vyřízení. Zboží je na cestě a bylo by cca v termínu dodáno. Se zákazníky komunikujeme až ve chvíli, kdy je dodací termín ohrožen a je třeba hledat řešení situace. Ani telefonická nedostupnost na dvou číslech, nabízených v kontaktech se nám jeví dosti nepravděpodobná, pokud bylo voláno v pracovní dny a v pracovní době. Zákaznice volala jednou na jedno číslo v době dovolené. Další čísla, uvedená v kontaktech e-shopu už nevyužila. Pokud by tak učinila a před termínem expedice zavolala, bez problémů bychom ji zboží skladem odeslali, protože tuto službu zcela běžně NA POŽÁDÁNÍ a po domluvě zákazníkům nabízíme. ZKUSTE SI K NÁM SAMI ZATELEFONOVAT A UVIDÍTE :-) Nebo stačilo napsat email. Paní ale OČEKÁVALA NESTANDARDNÍ VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY na základě jedné poznámky připsané v kolonce pro expedici objednávky, která se řeší až při odesílání zboží, nikoliv při přijetí objednávky resp. jednoho nezdařeého telefonátu a je rozčarovaná, že se tak nestalo.
Ale nesystémová řešení mimo zaběhlou praxi vždycky přinášejí jistá rizika chyby nebo nedostatky. A my jsme skutečně její požadavek v poznámce objednávky nezaregistrovali, jelikož jsme neměli důvod se domnívat, že paní má zájem o nesdandardní řešení expedice. CurePink team
- nedalo se platit kartou
Děkujeme za kladné ocenění naší práce.
Jsme především velkoobchodníci, importéři a distributoři. Takže z hlediska logistiky pro nás ZATÍM řešení problematiky placení kartami představuje riziko problému u placení předem u zboží, které nemáme skladem. Počet zájemců o tento druh placení není takový, abychom věc řešili systémově. Děkujeme za pochopení a Vaší objednávku. CurePink team
Zboží objednáno 14.6.2016, bohužel do 11.7.2016 stále nedorazilo?
Děkujeme za hodnocení.
U každého neskladového produktu uvádíme dodací lhůtu.
U objednaného výrobku 28 dní.
CurePink team
+ Dobrý výběr
+ Značkové zboží za přiměřenou cenu
+ Rychlé dodání
+ Jednoduchý nákup
- Zrušení kamenné prodejny
Nabízené zboží není v běžné síti prodejen. Ceny jsou více než vyhovující na oficiální produkty. Nabídka se pořád aktualizuje.
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Popisuje přesně ty body, kterými se snažíme lišit od konkurence a věříme, že je zákazníci ocení. Prodejnu jsme museli zavřít, protože při cenách nájmů v obchodních centrech to byla černá díra na peníze. Za necelé dva roky jsme tam prodělali několik stovek tisíc. Jsme importéři a distributoři a nemáme zájem dotovat z vydělaných peněz "nenažraná" centra. Výdejní místo pro zájemce v centru Ostravy zůstalo v našem office sídle. CurePink team.
Neboli problémy, tak že ok.
Děkujeme za recenzi a kladné hodnocení naší práce. Vždy se snažíme, aby nebyly problémy.
CurePink team
