Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
rychlost, kvalita zboží odpovídá, celková spokojenost. Doporučuji.
Děkujeme za Váš zájem a názor.
Curepink zákaznické oddělení.
Osobně jsem s pánem dvakrát telefonicky komunikoval.
Speciálně pro něj jsme jeli do prodejny pro kšiltovku za 199 Kč, aby zákazník dostal zboží v potřebném termínu. A NEVSTŘÍCNOST PERSONÁLU? Ano, stojky na hlavě u byznysy, na kterém vyděláme 50 Kč fakt neděláme a nikdy dělat nebudeme. To už raději, až si takto uvažující zákazníci své "české" požadavky nechají vyřizovat jinde. Tohle už je fakt k nas...(naštvání). David Stift ředitel společnosti
I přes některé moje výhrady k tomuto obchodu a hlavně k přepravní společnosti DPD můžu tento obchod doporučit.
Zboží bylo skladem v našem prodejním stánku a dodávka se prodloužila o dobu, než jsme zboží dopravili do skladu.
DPD je za svoji práci odpovědna a bohužel není v našich možnostech jejich práci ovlivnit. Je to jako u všeho o lidech a konkrétních řidičích. Curepink zákaznické centrum
skuste uvidíte
Zákazník zkouší objednat raritní, unikátní a dneska už nedostupné CD z roku 2001 a je překvapený, když to nejde...Zkusili jsme jej sehnat, ale naše snaha byla vyložena jako neschopnost. Populární: za dobrotu na žebrotu. Takže pokud chcete objednávat raritky a nemáte pochopení nebo znalost trhu s hudebními nosiči, tak to raději ani nezkoušejte, jak pan David K píše.
Obchod je jako každý jiný, kvalita zboží je dobrá.
Zboží jsem dostala velice rychle, levně, pěkně zabalené a ve velmi slušné kvalitě.
Podle recenzí na obchod jsem měla strach zde nakoupit, ale řekla jsem si, že to risknu a klidně bych nakoupila znovu. Upřímně nechápu, jak může na tento obchod tolik špatných hodnocení. Rozhodně bych doporučila!
Dobrý den.
Děkujeme za kladné hodnocení a názor.
Jak opakovaně v odpovědích na recenze uvádíme. Spokojení zákazníci nemají potřebu psát recenze a zpravidla hodnocení nenapíši. A ti, kteří se mnohdy vlastní nepozorností a nečtením deklarovaných informací dostanou do situace nespokojenosti, využijí alespoň možnost nás pomluvit. Takže ještě jednou děkujeme A VŠECHNY SPOKOJENÉ ZÁKAZNÍKY OPAKOVANĚ PROSÍME O KLADNÁ HODNOCENÍ, ABY SE TA NEGATIVNÍ VYVÁŽILA. Curepink zákanické oddělení
Zklamaní
NÁŠ SHOP curepink.cz JE VÝHRADNĚ PRO GRAMOTNÉ ZÁKAZNÍKY, pro které je zřetelné označení Do vyprodání a Akce srozumitelnou informací, že nabídka platí POUZE DO VYPRODÁNÍ skladových zásob CENA JE PŘECHODNĚ SNÍŽENÁ.
Pokud je někdo natvrdlý a není schopen to pochopit, jsme smíření, že bude psát do hodnocení nesmysly. Jelikož jsme dovozci vybraného zboží a o výrobku máme docela přehled, dá se předpokládat, že vybrané zboží jinde nesežene. A my mu jej už nedodáme. Mimochodem objednal si balení tři párů licencovaných ponožek za cenu 99 Kč. Tedy jedny za 33 Kč. Má smysl dělat v Česku obchod? Musíme se ptát. A poskytovat servis takovým zákazníkům?
Takže prosíme pouze o zákazníky, kteří umějí číst poskytované informace. David Štift ředitel společnosti
Vstřícný přístup k zákazníkovi.
Děkujeme za kladnou recenzi a ocenění naší práce. Curepink zákaznické centrum
Ktomu se radši nebudu vyjadřovat!
Dvakrát zákazníka kurýrní služba DPD bezúspěšně kontaktovala telefonicky. Dvakrát se zásilka doručovala na udanou adresu, kde nebyl nikdo k zastižení. Takže s takovými zákazníky je to potom poněkud těžké....Uvedou adresu, na které nejsou k zastižení. Zákazníkovi posíláme emailem výpis DPD protokolu, jako důkaz. Takže spoluobčanovi děkujeme, že nás díky vlastní neorganizovanosti pohanil....Curepink zákaznické oddělení.
Děkujeme za kladnou recenzi. Nabídku CD nosičů jsme omezili, protože bychom díky podmínkách se zajišťováním takového CD sortimentu u dodavatelů měli ještě větší množství negativních recenzí jako máme nyní. Recenzí, které se generují z neochoty a neschopnosti ne vždy chytrého českého zákazníka vzít v úvazu problematiku obchodování se zbožím s celé Evropy. Děkujeme za pochopení. Curepink zákaznické oddělení.
doporučuji, kvalita,spolehlivost
Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení a Vaší objednávku. S ohledem na to, že většinou se chtějí rozepisovat pouze nespokojenci, většinou navíc neprávem, oceňujeme reakci i spokojených zákazníků. Curepink zákaznické centrum
S obchodem nejsem spokojená a další nákup budu dlouho zvažovat!
Vážená, objednala jste si 1 modrou shopping tašku a dvě růžové. Vše za výprodejovou cenu 39,- Kč s informací, že nabídka platí do vyprodání zásob. Odeslali jsme Vám dvě tašky, třetí již je vyprodána. Tak nepište nesmysly. A další nákup nemusíte vůbec zvažovat, protože, jsme Vaši registraci zablokovali. Chceme dodávat zboží pouze lidem, kteří vědí, co objednávají, vědí, za jakých podmínek to objednávají a naše nabídky respektují, stejně jako naši práci. Hezký den, přejeme. Ať Vám tašky za třicet kaček udělají radost. Takové prodeje jsou akorát na zlost a dělají více škody než užitku. SOUDNÝ ČLOVĚK SI SNAD NA TUTO RECENZI UDĚLÁ NÁZOR SÁM.
Je bezesporu zajímavé, že si zpravidla ztěžují ti, kteří chtějí nakupovat výprodejové zboží, nejlépe za v ceně do 100 Kč a jsou hrozně překvapení, že se zboží vyprodá.
Objednal jsem si dve polozky z nichz jedna byla na objednavku do 14 dni.Prodejce mi telefonicky zdelil,ze jiz zbozi neni k sehnani.Tak jsem si objednal dalsi dve polozky ve stejne hodnote s tim,ze tu z prvotni objednavky pridaji k teto objednavce.Ze je vse spatne jsem zjistil az kdyz u me byl pracovnik DPD a mel dva balicky a u kazdeho z nich jsem mel uhradit kupni cenu i dopravne...Tudiz jsem odmitl a vratil zpet.
Bohužel ve chvíli zákazníkovi DRUHÉ OBJEDNÁVKY už byla první zabalena a v expedici. Zákazník si doobjednal dvě TRIČKA Z VÝPRODEJE za 99 Kč a 199 Kč, které jsem mu obratem poslali. Situace se pochopitelně dala dodatečně řešit, když v rámci automatického systému expedice nemuselo být účtováno jedno dopravné. I když v Obchodních podmínkách jasně uvádíme, že u zlevněného a výprodejového zboží neúčtování dopravného neplatí. Nepřijde nám zrovna fér psát takové recenze....Docela to bere chuť dělat e-shop pro koncové zákazníky a nabízí se, zda se fakt nevěnovat pouze naši hlavní činnosti importu, exportu a velkoobchodu. Český zákazník je občas docela nesoudný. Další chytrák, který nakupuje za stovku dvě a čeká servis, jako by nakupoval foťák na Alza.cz. Při vší úctě k našim zákazníkům, někteří by si měli uvědomit, co mohou za svých 99 Kč požadovat.....
doporucila mi vas moje dcera
Děkujeme za kladné hodnocení, které nás povzbuzuje v další práci. Protože podle nespokojených reakcí některých frustrovaných spoluobčanů vypadáme jako úplně neschopní hlupáci. Curepink zákaznické centrum
Pochopitelně, že Českou poštou zboží zasíláme také. I když je to s delší dodací lhůtou než u DPD, které doručuje druhý den od odeslání.
Osobní odběr možný na dvou místech.
Jenom, kdyby si zákazníci četli informace k e-shopu......
Vážená. Děkujeme za negativní hodnocení a znehodnocení naší práce. Možná byste měla vědět, stejně jako budoucí zákazníci, kteří se na hodnocení budou dívat, že JSTE SI OBJEDNALA KALENDÁŘ NA ROK 2015 S DATEM VYDÁNÍ 1.6.2014. Zboží jsme Vám 29.5.2014 odeslali. Dodací lhůta u volby České pošty je 5 pracovních dnů. VŠECHNY TYTO INFORMACE V E-SHOPU UVÁDÍME, ALE VY JSTE JIM NEVĚNOVALA POZORNOST. Zajistili jsme pro Vás docela raritní zboží, které není běžně dostupné a Vy nás takto plísníte. Moc jsem zvědav, kdo Vám takový kalendář zajistí za rok. Importéry do ČR je naše společnost.
doporučuji
Děkujeme za povzbudivé hodnocení.
Do 48 hodin expedujeme POUZE POKUD SI ZÁKAZNÍK ZVOLÍ DOPRAVU DPD službou. Takže, pokud jste si vybrala doručení poštou, dle námi deklarovaných podmínek v e-shopu se dodací lhůta automaticky prodlužuje na 5 pracovních dnů. Špatné hodnocení na základě Vaší nepozornosti nebo nečtení informací v e-shopu.
CD a DVD nosiče již/nebo minimálně do doby, než si v tom vydavatelé a distributoři udělají jasno, aktivně nepodporujeme.
