Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Děkujeme za kladnou reakci a hodnocení naší práce.
Curepink zákaznické centrum.
-s nákupem jsem spokojená, dobrá komunikace -jen mě mrzí, že všechno zboží, které jsem si z nabídky objednala, nakonec nedorazilo, jedna položka chyběla z důvodu dlouhé dodací lhůty
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení i popisem problému, co se Vám nelíbilo. Je to konstruktivní. Na rozdíl od mnoha jiných jste byla konkrétní, což nám pomáhá ve zlepšování naší práce. Chybějící produkt bychom mohli dostat do 14 dnů.
V rámci vyhledávání musíte vždy zadat - zvolit, podle jakého parametru chcete vyhledávat, nikoliv políčko zavřít. Pak Vám všechny produkty e-shop nabídne.
Špatně jste s funkcí pracovala, proto vznikl špatný dojem a hodnocení.
Curepink zákaznické centrum
Nakupoval jsem poprvé a Curepink je obchod, který mě nezklamal. Jak nabídkou tak přístupem.
(Administrátor)
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu.
Curepink zákaznické centrum
Doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické centrum
Naprostá spokojenost, příznivá cena
(Administrátor)
Děkujeme za kladné hodnocení naší práce a našeho e-shopu.
Curepink zákaznické centrum
(Administrátor)
Budeme rádi, když nám Vaše připomínky k přehlednosti e-shopu napíšete emailem. S ohledem na rozmanitost sortimentu, který nabízíme.
U dodací lhůty, ke která máte také připomínky, si prosím uvědomte, že objednáváte věci na zakázku, objednávané a importované výhradně pro Vás na základě Vaší objednávky. A to si zabere jistý čas.
Děkujeme za Váš zájem o naše zboží a Váš názor.
Curepink zákaznické centrum
doporučuji nakupovat v tomto e-shopu
(Administrátor)
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu.
Zpracování stránek a orientace v nich vyplývá z pestrosti sortimentu a velkému množství zboží.
Oceníme jakýkoliv názor a nápad, co konkrétně Vám nevyhovovalo. Curepink zákaznické oddělení
určitě bych obchod doporučila, sortiment zboží je lákavý, ceny přiměřené a dodací lhůta mě přímo ohromila
(Administrátor)
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické oddělení.
Budeme rádi, když nám napíšete svoje připomínky k přehlednosti v obchodě.
celkem v poho
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Vámi uvedený + je odpovědí, proč někdy vznikají delší dodací lhůty, které uvádíte jako - . Bohužel sehnat některé zboží, které sami importujeme ze zahraničí a nespoléháme na české distributory je někdy obtížnější.
solidní e-shop, kde se dá nakoupit spousta starých hudebních titulů za fajn ceny
(Administrátor)
Zboží sami importujeme a do know how a zajišťování informací a raritního zboží investujeme dost lidské práce a tím pádem i peněz. Proto si naše informace, a tedy i vydavatele chráníme. Na vyžádání jsme však pochopitelně schopni se zákazníkem o vydavatelích a obsahu produktu komunikovat.
Budeme rádi, když nám upřesníte Vaše výhrady:
Jak byste si představoval ještě zlepšení komunikace?
Jaké máte výhrady k přehlednosti e shopu?
Vřele doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
Doporučuji, vše na 1 (doba přípravy zboží, komunikace, personál). Více takových obchodů.
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
Určitě zajímavý...
(Administrátor)
Bohužel, špatné kliknutí už se nám automaticky projeví v negativním hodnocení a nejde to opravit. Nevadí stalo se...
K poštovnému a balnému píšeme: pouze přeúčtováváme skutečné náklady s expedicí. Pokud jiné obchody dopravné dotují ze zisku, je to jejich volba snižování vlastního profitu. Ale pokud se snažíme zákazníkům zajišťovat rarity z celého světa, které sami importujeme, tak si odměnu v odpovídající výši zasloužíme.
Obchod bych doporučila
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
Myslím, že si většina zde něco najde, co se mu bude líbit. Mohu jen doporučit
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
(Administrátor)
POKUD JE ZÁKAZNICE PŘI OBJEDNÁVÁNÍ NEPOZORNÁ A NEČTE SI NAŠE EMAILY, TAK PAK JE SMUTNÉ, ŽE SVOJI NEPRAVDIVOU REAKCÍ ZNEHODNOCUJE NAŠI PRÁCI.
Vážená paní si 11.3.2013 objednala importní, raritní sběratelské CD, které není nabízeno žádným z českých distributorů a importovali jsme jej z Německa.
V době objednávky nebylo zboží skladem a uvedená dodací lhůta byla a je 21 dní od objednání.
Zboží jsme odeslali 22.3.2013. Tedy ještě před termínem vyřízení.
Co se týká komunikace. Pravidelně odesíláme zákazníkům emaily na email, který uvedenou v registraci. Potvrzovací email byl zaslán také při realizaci objednávky z e-shopu.
O zákazníky, kteří nevěnují pozornost deklarovaným informacím a pak píši nesmyslné recenze nestojíme.
David Štift ředitel společnosti
Dobře jsem tady nakoupila
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
Problematiku karet budeme v letošním roce řešit.
Jelikož zákazníci často kombinovali zboží, které nebylo skladem a nemuselo být vždy na 100% doručeno, bylo by nekorektní od nich předem vybírat peníze.
Nyní jsme zřídili sekci POUZE SKLADEM a tam už na zprovoznění placení kartami pracujeme. Zboží, které bude skladem k okamžitému dodání takto platit půjde.
(Administrátor)
Trochu nechápeme, proč zákaznice není spokojena s komunikací obchodu. Emaily odesíláme jak při realizaci objednávky, tak při odesílání. Pokud není zákazník spokojen, měl by také uvádět, co by si představoval zlepšit.
A totéž platí o dodací lhůtě. Objednávku z 10.3 jsme zabalili 11.3.2013. A že si zákaznice vybrala Českou poštu, která je pomalejší než DPD služba, která doručuje do 24 hodin je její volba. MY NA TOTO PRODLOUŽENÍ DODACÍ LHŮTY PŘI VOLBĚ ČESKÉ POŠTY V E-SHOPU I PŘI REALIZACI OBJEDNÁVKY UPOZORŇUJEME!
David Štift ředitel společnosti
rychlost, spolehlivost
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
solidní internetový obchod
(Administrátor)
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické oddělení.
Budeme rádi, když nám zákazník napíše, co se mu na novém provedení stránek nelíbí.
K přehrávání jednoduché ekonomické vyjádření.
Poměr cena/výkon s ohledem na prodeje hudby v ČR je už dneska naprosto neefektivní.